Smart Brokers е част от група компании в областта на недвижимите имоти, кредитното посредничество, проектиране и строителство на жилищни сгради, управление на проекти. Ние сме екип от професионалисти с дългогодишен опит и познания във всички аспекти на бизнеса с недвижими имоти. Повече от 10 години създаваме истинска стойност за нашите клиенти, партньори, инвеститори. Ние предлагаме умни решения за ключови въпроси! ОФИС АСИСТЕНТ Изисквания:
Работен английски език ще се счита за предимство;
Отлично владеене на основни програмни приложения;
Умение за работа с офис техника;
Отговорност, инициативност, организираност и комуникативност;
Работа със социални медии
Отговорности:
Поема обаждания от клиенти и води кореспонденция;
Разпределя обажданията от клиентите по дежурства
Подпомага комуникацията във фирмата;
Води, организира и контролира текущата фирмена кореспонденция;
Администрира уеб сайта на фирмата;
Съдейства при изготвяне и организиране на събития;
Комуникира и кореспондира с консултантски фирми – доставчици
Ние предлагаме:
Трудов договор;
Професионална работна среда;
Сплотен и квалифициран екип;
Модерен офис на престижна локация;
Всички кандидатури ще бъдат третирани строго поверително. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Ние използваме бисквитки, за да подобрим вашето преживяване на нашия сайт. Използвайки нашия сайт, вие се съгласявате с нашите бисквитки. Вижте нашата Политика за поверителност за повече информация.